2017. szeptember 26., kedd

Felejthetetlen nyár, 49. rész

- Hát ez nem volt rossz – nyújtózkodott Cooper a film végezetével.
- Nekem nagyon tetszett – lelkesedtem, kis híján tapsikolva. Az emberek elkezdtek kiszállingózni, de mi, jó szokásunkhoz híven megvártuk a film legeslegvégét, míg minden név, közreműködő és egyéb lemegy a vásznon és biztosra mehetünk, hogy nem lesz valami utóextra jelenet.
- Menjünk mosdóba – biccentett Coop, majd fel is állt. – Dex szunyókál vagy mi?
Oldalra néztem és azt láttam, hogy Dexter valóban lehunyt szemekkel szuszogott.
- Úgy fest – bólintottam visszafordulva Cooperhez. – Azt nézd! – mutattam a mögöttünk lévő ülésre, amin egy bontatlan mars csoki és egy tábla milka hevert.
- Mi az? – nézett arra Coop is, mindketten feltérdeltünk az ülésünkre és az elemózsiát sasoltuk.
- Csoki – mondtam, ha esetleg nem lett volna neki egyértelmű.
- Most szivatsz? Te raktad oda? – röhögött felém pillantva.
- Dehogy. Minek raktam volna oda? – ráncoltam a szemöldököm értetlenül.
- Mit tudom én. De ki hagy itt egy tábla milkát?
- Egy olyasfajta ember, mint te – adtam meg a szerintem nagyon is logikus választ.
- Sose hagynék el egy bontatlan csokit – szorította a kezét a szívére drámaian Coop.
- Hát hogyne – nevettem el magam jól mulatva.
- Elvigyük? – sandított rám tanácstalanul.
- Hát itt ne hagyjuk! – hőbörögtem a csokik után nyúlva, de sajnos nem volt elég hosszú a kezem.
- Majd én – ajánlkozott Coop lovagiasan és megszerezte az édességeket.
- Keltsük fel Dexet, majd fogyasszuk el ezeket.
- Minek keltjük fel? Mi találtuk. A mi zsákmányunk – ellenkezett Cooper.
- Tulajdonképpen én találtam – pontosítottam a teljesség kedvéért.
- De én szereztem meg. Ez a kettőnk melója volt – bizonygatta Coop.
- Irigy vagy – nevettem el magamat, mire elfintorodott.
- Talán – biggyesztette le a száját. – Na, jó. keltsd fel ezt a hétalvót és addig felkeresem a mosdót.
- Rendben – egyeztem bele, Coop pedig el is somfordált a kijárat irányába. Csak remélni tudtam, hogy nem zárkózik be az egyik WC-be és eszi meg az összes csokit egymaga. Képes lett volna rá. Így utólag már bántam is, hogy elengedtem őt a zsákmánnyal.
 Dex békés arccal szendergett a másik oldalamon. Mellkasa egyenletesen emelkedett és süllyedt, haja a homlokába lógott.
Közelebb hajoltam hozzá, tekintetem az arcát fürkészte.
- Dex – rázogattam meg egy kicsit a vállát, mire azonmód felpattant a szeme. Kissé ijedten hőköltem hátra a hirtelen reakciójától. – Jesszus!
- Mi van? – vágott fura arcot.
- Nem is aludtál? – hökkentem meg.
- Elaludtam volna? – kérdezett vissza szórakozottan.
- Már magam sem tudom – sóhajtottam lecsüccsenve mellé.
- Nem tartom valószínűnek, hogy elaludtam volna – jutott végül döntésre, megdörzsölve a szemeit.
- Szóval mindent hallottál – értelmeztem a helyzetet.
- Igen. Nekem is jár csoki – ragadta meg a lényeget rögvest Dex.
- Hát hogyne – hagytam rá. – Te raktad oda? – jutott hirtelen eszembe, hogy esetleg megviccelni készül a bátyját.
- Mikor? Miközben aludtam? – vágott ártatlan arcot.
- Nem is aludtál! – mutattam rá, miközben alig bírtam visszafojtani a kitörőben lévő nevetésemet.
- Azt mondtad, nem tudod, aludtam e vagy sem – pislogott nagyokat.
- Az agyamra mész – hajtottam le a fejem fáradtan.
- Dehogy megyek – simította meg a hajamat kedvesen.
- Mit műveltek? Gyertek már! – hadonászott a széksorok aljánál Cooper türelmetlenül.
- Menjünk – bólintottam, Dex pedig egy szó nélkül felállt, majd maga elé engedve a kijárat felé tessékelt.


Előző rész

6 megjegyzés :

  1. jaj mi lett volna még ott ha Coop nem szol kozbe...:D

    VálaszTörlés
  2. Sziaa :3 Nagyon imádoom*-* Csak így tovább. :3 Siess a kövivel mert megőrülök <3

    VálaszTörlés
  3. Szia! Mikor jön az új rész? Már nagyon várom a folytatást mert eszméletlenül jó! ��

    VálaszTörlés