2017. május 21., vasárnap

Kosársuli, 38.rész

- Luca! – kapott el a folyosón Konrád, majd a csuklómnál fogva visszahúzott maga mellé.
- Szia – mosolyogtam bágyadtan.
- Egyre rosszabb a helyzet – fürkészte elcsigázott arcomat.
- Mire számítottál?
- Hogy minél többet tevékenykedsz, annál inkább feléledsz.
- Esélytelen.
- Már át kellett volna esned a holtponton.
- Szerintem, nekem csak holtpontom van – merengtem elmélázva, mire Konrád elnevette magát.
- Ettél már? – érdeklődött.
- Nem. Éppen odatartok, már várnak a lányok.
- Menjünk együtt. Krisz is vár rám – mondta, majd ujjait az enyémek köré kulcsolta, és elindultunk az ebédlő irányába.
- Mi a kaja? – kérdeztem, mikor már a menza sorában álldogáltunk, é a falnak támasztva a hátamat, Konrád pedig velem szemben, zsebredugott kezekkel.
- A vagy B menü? – kérdezett vissza.
- Jó kérdés.
- Add a jegyed – nyúlt felém, mire kihalásztam az ebédjegyem és a kezébe nyomtam. – B.
- De jó – lelkesedtem, bár magam sem tudtam, miért.
- Spenót tojással – olvasta fel a kiragasztott lapról az ebédem Konrád.
- Ne már – fintorogtam elégedetlenül. – Te is B vagy?
- Nem. Én A.
- És mit eszel?
- Tejbegrízt – vigyorgott, mire felhúztam az orrom.
- Nem igazság.
- Az élet már csak ilyen – lépett vissza hozzám.
- Szia, Konrád! – haladt el mellettünk egy felsőbb éves lány, akit nem igazán láttam még ezelőtt.
- Hello – üdvözölte Konrád.
- Krisz már bent vár rád – tette hozzá a lány angyali mosollyal.
- Köszi – reagált Konrád egyszerűen, a lány pedig tovább állt.
- Hasznos infó – jegyeztem meg, magam se értettem, miért.
- Ejj, Bokasérült lány, mi ez a hangsúly? – lépett közelebb, és fél karjával átölelte a nyakam.
- Milyen hangsúly? – vágtam ártatlan fejet.
- Csak nem vagy féltékeny?
- Ugyan mire? Erre a két mondatra? – kérdeztem vissza kissé hevesen.
- Hoppá. Csak nem mutatod ki a fogad fehérjét?
- Ne haragudj. Olyan fáradt vagyok – dőltem neki az oldalának, mire kezét lejjebb csúsztatta, végig a hátamon, végül megállapodva a derekamon.
- Ki volt az a lány?
- A neve Daniella, tizedikes, egyel felettünk.
- És honnan ismeritek?
- Gólyatábor – felelte Konrád röviden, amiből arra következtettem, hogy semmi különös nincs ezzel kapcsolatban. – Krisznek bejön – tette hozzá.
- Komolyan? – emeltem fel a fejem.
- Aha.
- Szabad ezt elmondanod? – fogtam suttogóra a hangom.
- Miért ne szabadna? – nevette el magát Konrád.
- Hát, ez nem úgy van, hogy titokban kell tartani a barátod kedvéért?
- Ez csak a lányoknál van így – nyomott egy csókot a hajamba.
- Hm. És Krisz tett vagy tesz valami lépéseket az ügy érdekében?
- Ez nálunk nem így működik, Bokasérült lány – csóválta a fejét Konrád.
- Akkor hogyan?
- Bejön neki. Tudod, ez annyi, hogy tetszik, hogy jópofizik előtte, de semmi több.
- Tehát nem akar járni vele?
- De, biztos. De annyira nem, hogy tegyen is az érdekében.
- Ennek mi értelme?
- Krisz-logika.
- Minden fiú így működik? – fintorogtam, Konrád pedig finoman a fülem mögé igazította egyik elszabadult tincsem.
- Itt vagyok ellenpéldának, nem igaz? – mosolygott rám, majd odanyújtotta a konyhásnéninek a jegyeinket.
- Szóval, én nem csak bejöttem neked? – vettem el egy kanalat és egy szalvétát, majd a tálcámra raktam őket.
- Nem.
- Az elején sem?
- Már az első pillanatban megkedveltelek, Bokasérült lány – válaszolta, majd a kezembe nyomta a tejbegrízzel töltött tányért, a saját tálcájára pedig a spenótosat tette.


4 megjegyzés :

  1. Annyira vártam már ezt a részt is( plussz infó: én vagyok az új instagram comment zaklatód��)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy instsagram comment zaklatónak senki nem tud ellenállni!!! :* <3

      Törlés
  2. Waaa imádom Kondrádot! ♥ És azt, ahogy írsz, a beszólogatásokat, a humoros-, romantikus részeket :33
    Eskü meg kellene, hogy jelenjenek az írásaid egy könyv lapjain!!
    Nem azért, de én olvastam az Egy ikerpár titkos naplóját és te simán lekörözöd:))
    Nagyon tehetséges vagy! Ne hagyd abba! Sok sikert! :DDD

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépen köszönöm, nagyon jó ezt hallani - vagy sokkal inkább látni :D Örülök, hogy ennyire tetszik, köszönöm!! <3

    VálaszTörlés