2017. május 1., hétfő

Felejthetetlen nyár#38

- Ismét felvetem a VOLT lehetőségét - huzakodott elő a témával Talia.
A teraszon ültünk az étkez
ő asztalnál, és éppen ötösben vacsoráztunk. Seth meg Tammara a városban romantikáztak vagy ki tudja, mit csináltak, a szüleink meg kedd este révén táncokoktatáson vettek részt.
- Én pedig ismét nemet mondok - felelte Dex a kenyerét vajazva.
- Én viszont benne vagyok! - lelkesedett Norbi.
- Gondolom, nem sok minden változott - jegyeztem meg, miközben a paradicsommal küzdöttem.
- Felvágjam neked? - röhögött Coop, remekül szórakozva a bénázásomon.
- Norbi ilyen recés kést adott. Ezzel egyszer
űen nem lehet paradicsomot vágni - panaszkodtam.
- Nehogy már az én hibám legyen - szájalt vissza a bátyám.
- Tessék - nyújtotta át a megfelel
ő kést Coop, aki bezzeg nem küzdött ilyen gondokkal.
- Köszönöm - vettem át, és neki is láttam a munkámnak.
- Meggondoltam magam - szólalt meg hirtelen Coop.
- Mivel kapcsolatban?
- Ugye nem?
- Az nem lehet.
- Teljességgel kizárt - kontráztam én is.
- Azt se tudjátok, mir
ől beszélek - fintorgott Coop.
- Tényleg nem.
- Fogalmunk sincs.
- Azt se tudom, mit nem tudunk - fejezte be Norbi, mire mindenki értetlenül fordult felé.
- Nincs kedvem a VOLT-ra menni - jelentette ki Coop.
- Mi van, tesó? Azt hittem, szeretnél együtt fesztiválozni - csüggedt Norbi.
- Talán jöv
őre, haver - paskolta meg a vállát vigasztalóan Coop.
- Ha hiszitek, ha nem, én ett
ől még szeretnék menni - kötötte az ebet a karóhoz Talia.
- Menj hát.
- De nem egyedül. Veletek szeretnék!
- De mi meg nem szeretnénk.
- Ez nem igazság.
- Na, jó. Mi lenne, ha Tal meg Nahuel szépen elmennének a VOLT-ra, mi meg itt maradnánk? - ajánlkozott Cooper sokat sejtet
ő vigyorral.
- Dráma lenne.
- És veszekedés.
- Bánat.
- Meg szerelem - fejezte be álmodozva Norbi.
- Mi van? Te inkább hallgass! - csapta tarkón Talia.
- Küldjük velük Sethyt – röhögött fel jóízűen Cooper.
- Az volna az év poénja!
- Pedig még csak július van.
- Sethtel talán csak még rosszabb volna a helyzet – vélte Dexter elmélázva.
- Nem mondasz hülyeséget öcskös – értett egyet Coop.
- Leah, miért nem akarsz jönni? – szomorkodott Talia.
- Jaj, szívem. Te miért akarsz ennyire?
- Csak, megjött hozzá a kedvem – vont vállat csalódottan.
- Ne hagyd, hogy elgyengítsen – suttogta a fülembe Dex figyelmeztetően.
- Mit mondtál? – kapta fel a fejét haragosan Talia.
- Semmit – vágta rá a srác.
- Tal - kezdtem.
- Tessék?
- Tudod, hogy imádlak. De ezt most akkor sem.
- Jól van. Akkor maradjunk – törődött bele.
- Tulajdonképpen, én…
- Nahuel!
- Mit tettél?
- Mit tettél már megint?
- Az a helyzet, hogy már vettem három bérletet – vallotta be a bátyám vonakodva. – Plusz három egy napra szóló jegyet.
- Mi van?
- Ez komoly?
- Eszednél vagy?
- Ez hat. Miért hat?
- Gondoltam, hátha Seth is leugrik egy napra Liával meg Dexszel.
- Nem akarok egész hétre menni – szólt közbe az egyik bérlet tulajdonosa, Coop.
- Mondhattad volna előbb is!
- Te meg várhattál volna a vásárlással! – dörrentem rá a bátyámra.
- Sajnálom, srácok.
- Na, jó. Akkor mi legyen?


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése